Jak czytamy na stronie Strefa Instalatora, prawie co drugi instalator jest obecny w mediach społecznościowych
Wyniki badania o mediach społecznościowych
Obecność instalatorów i hydraulików w mediach społecznościowych w celach zawodowych zbadał Europejski Monitor Instalacji Mechanicznych Q4 2020. Wykorzystanie mediów społecznościowych w Europie od 2018 roku wzrosło o blisko 15% i sięga teraz aż 48%. W naszym kraju wskaźnik ten jest jednak nieco poniżej europejskiej normy – wynosi 41%. Wciąż jest to bardzo ciekawy wynik – jako Czas Na Hydraulika cieszymy się z niego, bo przecież to także o nas 🙂
Jaka jest przyczyna tego zjawiska?
Mówi się, że są dwie główne przyczyny: po pierwsze, do branży wchodzą młodzi ludzie, obyci już z technologią i mediami, które to potrafią wykorzystać także w pracy. Po drugie, wymaga tego naturalna kolej rzeczy postępu technologicznego. Skoro większość instalatorów używa mediów w swojej pracy, jeśli tego nie robisz – zostajesz w tyle.
Jakie możliwości daje instalatorowi obecność w mediach społecznościowych?
Instalator wykorzystuje media do nawiązywania kontaktów, reklamy firmy, pokazywania własnej pracy, poszukiwania opinii kolegów, najświeższych informacje (np. o produktach) czy rozwiązania problemów technicznych. Naprzeciw wszystkim tym rzeczom wychodzi CzasNaHydraulika. Na portalu znajdziesz najnowsze informacje, nowinki, aktualności, zapoznasz się z producentami, zaoferujesz współpracę. Na grupie CzasNaHydraulika na Facebooku możesz także pochwalić się swoją pracą, spytać o zagadnienia techniczne i o wszystko, czego tylko potrzebujesz. W argumenty pokazane w artykule Strefy Instalatora – http://strefainstalatora.pl/firma-i-fach/media-spolecznosciowe-w-pracy-instalatora-wyniki-badan/
idealnie wpisuje się przewodnie hasło CNH: