Na światowy rynek pompowy przebojem weszła nowa marka – Gruilo
Jak powstała firma Gruilo?
Po wielu latach biznesowej konkurencji wśród producentów techniki pompowej, dwie duże, znane firmy doszły do porozumienia, by połączyć swoje siły i razem budować rynek pompowy. Fuzja tych gigantów podyktowana jest strategią zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnością za ochronę naszej planety. Uda się to osiągnąć przez zoptymalizowane procesy produkcyjne i logistyczne. Zauważono, że obie firmy mają wiele wspólnego np. obydwie produkują pompy i w gruncie rzeczy nic do siebie nie mają. Wieloletni problem polegał wyłącznie na tym, że nie wiedzieli jak do siebie zagadać. Idąc za słowami myśliciela, “zgoda buduje, niezgoda rujnuje”, powstała absolutnie nowa marka – Gruilo.
Jaki jest jej sztandarowy produkt?
Marka zdecydowała się wprowadzić pompę PicoScala jako swój pierwszy, przełomowy produkt. Jest to jedno urządzenie o mocy dwóch pomp, łączący dotychczasowe osiągnięcia techniczne, najwyższą jakość i przystępną cenę. Producent przekonuje, że PicoScala będzie hitem w obszarze techniki pompowej w wielu segmentach. Sprawdzi się ona w domkach jednorodzinnych, ale także będzie w stanie obsłużyć rozbudowane instalacje, np. szpitale, hale produkcyjne, przemysł. W ten sposób marka pragnie włączyć się w pomoc służbie zdrowia i przedsiębiorcom w tym niespokojnym czasie pandemii.
Marka w Polsce i na świecie
Pikanterii całej fuzji dodaje fakt, iż w procesy badawcze i logistyczne zaangażowano trzeciego dotychczasowego konkurenta. Z racji olbrzymiego zainteresowania tym polskim produktem na całym świecie, całość planowanej produkcji zakontraktowali inwestorzy orientalni oraz rynki zachodnie. Należy spodziewać się, że premiera na rynku polskim odbędzie się w styczniu 2022r.