Nasza branża nie od dziś znana jest z poczucia humoru, a data 1.04 jest corocznym pikiem komedii. Zobaczmy, jak to wyglądało w tym roku!
Miejsce 5: DEFRO otwiera nowy market budowlany
Firma DEFRO, niejako podążyła na przekór obecnym standardom. Marka zdecydowała się bowiem wzmocnić sprzedaż produktów nie w Internecie, ale w sposób tradycyjny, stacjonarny. Podjęto więc o budowie marketu budowlanego „DEFRO HOME & GARDEN” zlokalizowanego na terenie zakładu w Rudzie Strawczyńskiej. Premiera ma odbyć się już niebawem, w sobotę 3.04. My pojawimy się na otwarciu, a Wy?
Miejsce 4: Wolf – dom z dobrą energią i ich nowy design kotła TBG-2
Firma Wolf zawsze stara się brać pod uwagę opinie klientów. Jedną z częstszych propozycji były nowe wersje kolorystyczne urządzeń. Najczęściej klienci prosili o udostępnienie wariantu w kolorze różowym. Po tym jak niemal codziennie otrzymywano prośby o TGB-2 w wersji z jednorożcem, Wolf zdecydował się aby wprowadzić ten pomysł w życie. Niestety, specjalny wariant kolorystyczny TGB-2 był dostępny tylko wczoraj, dlatego przepraszamy za spóźnienie…
Miejsce 3: GEBO tin – nowy produkt, nowa jakość, nowa cena
Rzadko zdarza się tak kreatywne zastosowanie wszechobecnego produktu i nadanie mu nowego życia. Firma GEBO zdecydowała się skłonić się coraz bardziej ku polityce zero-waste i recyklingowi. Dlatego opracowała nowy produkt – GEBO tin, który można użyć do:
- załatania dziury
- uszczelnienia rury
- przechowywania farby
- strzelania z wiatrówki
- straszenia ptaków na drzewach i w polu
- przechowywania nawet jedzenia!
Ta uniwersalność produktu GEBO tin, jego podatność na recykling, dostępność, łatwość w produkcji i srebrzysty połysk zdecydowanie są warte ceny produktu – tylko 9,99PLN.
Miejsce 2: Firma Ricom Energy z nową ofertą paliwową
Firma Ricom Energy z kolei postanowiła wprowadzić do swojej oferty nowy produkt. Produkt, którego żadna szanująca się firma dotychczas nie wprowadziła do swojej oferty. Jest to też wyciągnięcie ręki do polskiego przemysłu wydobywczego i ukłon w stronę górników, którzy codziennie ryzykują swoje życie i zdrowie, by zapewnić ciepło Polsce i całemu światu. Ricom wprowadził bowiem do swojej oferty polski węgiel kamienny, prosto ze Śląska, dostępny w wariantach 5, 10 i 15kg. My popieramy ten propolski ruch – wszak węgiel to nasze narodowe, czarne złoto!
Miejsce 1: Firma KANEX i dostosowanie się do czasów pandemii
Przez panującą, czwartą już falę koronawirusa, firma KANEX w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo swoich klientów i pracowników, zdecydowała się przejść na pracę zdalną. Fachowcy za pomocą Internetu połączą się z klientami w formie video. Wówczas dokładnie, krok po kroku wytłumaczą jak wykonać naprawę samodzielnie. To krok w stronę edukacji społeczeństwa, a także poszerzania świadomości o fachu hydraulicznym, za który, jako medium branżowe, jesteśmy bardzo wdzięczni. Nie obyło się bez przygotowań – decyzja o przejściu na pracę zdalną wynikała z dokładnych badań przeprowadzonych przez szefa firmy KANEX, wraz z małżonką.