Czego się dowiesz

Spis treści:


Cieszymy się, że pierwsza część cyklu Instalator od Środka tak bardzo przypadła do gustu 🙂 Prezentujemy wobec tego wyniki pierwszej ankiety – Bryka Hydraulika!


Pytanie 1. Jakiego modelu jest Bryka Hydraulika?

Bryka Hydraulika pod względem modeli faktycznie jest bardzo zróżnicowana. Zwycięskim modelem jest Renault Master! To właśnie najnowszy model tego samochodu możecie zobaczyć na zdjęciu 🙂 Tuż za Masterem uplasował się znany i lubiany, tradycyjny choć wciąż odświeżany Ford Transit. Podium, pomimo prowadzenia na półmetku ankiety, dopełnia Opel Vivaro, który spadł na trzecie miejsce 🙂 Wykres wszystkich 67 odpowiedzi znajdziecie poniżej!

Pytanie 2. Rocznik twojego samochodu

Rocznik samochodów w branży także jest dość mocno zróżnicowany. Na pierwszym miejscu znalazły się bowiem aż 4 różne roczniki! To lata 2010, 2014, 2018 i 2020. Na drugim miejscu także kilka roczników: 2005, 2009 i 2017. Podium dopełnia rocznik 2013. Pojawia się ciekawa zależność – roczniki parzyste są popularniejsze od nieparzystych. Czy jest ona przypadkowa? 🙂

Pytanie 3. Rodzaj paliwa

Silnik diesla utrzymał, a nawet powiększył swoją miażdżącą przewagę i jest silnikiem najpopularniejszym wśród Bryk Hydraulika! Posiada ich aż 94% badanych samochodów, a pozostałe 6% to równy rozkład między gazem i benzyną. Ciekawe, czy w podobnej ankiecie w przyszłych latach doczekamy się prądu, hybrydy, a może wodoru? 🙂

Pytanie 4. Kolor Bryki Hydraulika

Najpopularniejszym kolorem jest, bez niespodzianek, kolor biały. Zobaczymy go na ponad 2/3 samochodów branżowych. Na drugim miejscu z wynikiem nieco poniżej 15% kolor srebrny. Na podium załapał się także kolor czerwony 🙂 Co ciekawe, pojawiły się takie kolory jak grafitowy, czy stalowy. Ważne, że jest kolorowo! 🙂

Pytanie 5. Oznakowanie samochodu

Ponad połowa z nas, bo aż 53,7% posiada oznakowania na swoim samochodzie służbowym. To dobry wynik, z perspektywami na wzrost. Jako Czas Na Hydraulika uważamy, że wyróżnianie się i marketing to podstawy dobrego rozwoju firmy, dlatego zachęcamy i liczymy na to, że jesienią ten wynik będzie jeszcze wyższy! 🙂

Pytanie 6. Zabudowa warsztatowa

Poprzednie wyniki wskazywały na idealną równowagę między samochodami wyposażonymi i niewyposażonymi w zabudowę warsztatową. Szala zwycięstwa przechyliła się jednak na korzyść samochodu przyjemnego i pożytecznego – warsztat na kółkach 🙂

Pytanie 7. Iluosobowa jest Bryka Hydraulika?

Utrzymuje się tendencja do samochodów mieszczących raczej mniejszą niż większą liczbę pasażerów. Najpopularniejsze są samochody 3-osobowe, które stanowią ponad 70% odpowiedzi. Na drugim miejscu, ponad 10% to auta dwuosobowe. Podium dopełniają ex aequo samochody 5- i 6-osobowe. Chociaż pojawiły się także odpowiedzi ponad siedmioosobowe!

Pytanie 8. Jak długo użytkujesz swój obecny samochód?

Tendencja, która zarysowała się w dotychczasowych wynikach została klarownie utrzymana. Najpopularniejsze są samochody, które użytkujemy jeden rok, na drugim miejscu auta które są w naszym posiadaniu 2 lata, a na trzecim 3 lata. Wykres wygląda ciekawie i uporządkowanie! 🙂

Pytanie 9. Liczba kilometrów przejechana średnio przez Brykę Hydraulika w skali roku

Najpopularniejsze odpowiedzi to 10 tys. i 40 tys. kilometrów. Rozstrzał odpowiedzi jest jeszcze większy niż ostatnio – wpłynęły do nas odpowiedzi od 10 tys. do aż 60 tysięcy kilometrów! Średnio, w Bryce Hydraulika przejeżdżamy rocznie koło 28594 kilometrów. Dużo czy mało? 🙂

Dziękujemy za udział w zabawie! Badanie powtórzymy na jesień, liczymy na jeszcze szerszy obraz! 🙂

No dobrze, a co z konkursem Bryka Hydraulika?

Konkurs przedłużamy aż do 2. maja! To wciąż dobra okazja, żeby pochwalić się swoją bryką na naszym Facebooku lub na mailu kontakt@czasnahydraulika.pl Nasza redakcja wybierze zwycięzcę, do którego powędruje nowiutka listwa LEDowa, dzięki której zwycięska Bryka Hydraulika będzie się wspaniale wyróżniać!